środa, 31 sierpnia 2016

Zacznijmy od początku?

Jaka jest przyjemność czytając bloga, który publikuje posty pod koniec miesiąca, zazwyczaj 3-4 razy? Beznadzieja...
Postanowiłam moją przygodę z modelami koni rozpocząć od nowa, lepiej, poświęcając więcej czasu na posty, nie kilka razy n apost, którego nikt nie przeczyta. Postanowię tego bloga udoskonalić, zmienić go totalnie :) Będzie więcej opisów, sesji, więcej o samych koniach, konkursy... Jak o tym myślę nawet można to wyobrazić :D Dojdzie jeszcze jeden temat - będzie to blog o modelach koni, psów i kotów, by tak oderwać się od koni :) Mam nadzieję, że przyjmiecie to i będziecie ten blog odwiedzać - tamtego bloga nie znam!
Jestem pewna, że niektórzy moi przyszli czytelnicy mnie znać nie będą - przedstawiam się na zamówienie :)
Jestem nastolatką, która mogłaby swe serce oddać dla całej filmografii Burtona i piosenek Ariany Grande ♥ jestem zapaloną łyżwiarką i rowerzystką, czekam na nowy rower :) Uwielbiam portretować moich ulubionych aktorów - Johnny'ego Deppa i Helenę Bonham Carter, mam talent do rysowania :D Nie potrafię śpiewać, ale coś wychodzi... A taniec, kompletna klapa...
Od  6 lat kolekcjonuję figurki Schleich, około czerwca tego roku zainteresowałam się CollectĄ i firmą Breyer. Urzekł mnie border collie ze Schliech, którego posiadam :) Uwielbiam kolor czarny ♥
I jestem miłośniczką horrorów ♥ 
Blog przyjmie radosną kolorystykę, będzie jak najlepiej wykonany, postaram się, by się Wam podobał?
Postanowię kompletnie zmienić profil, opis, tak żebym się stałą dla Was zupełnie nowa! Jeszcze dziś będzie notka!
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadzieję, że skomentujecie moją zmianę :)
Macie pomysły na posty? Piszcie śmiało! Wszystkie zrealizuję ♥
Taylor Grande ♥


1 komentarz:

  1. SUPER POST :) Taylor !!!
    Ahh fanka kina burtona ? Piątka !!
    Wiesz , że nowy film Burtona już niedługo w kinach
    bo ja już się nie umiem doczekać ;P "Osobliwy dom pani Peregrie" boziu czekam na premiere. Czekam na kolejnego posta uważam , że blog cudnie się pręzęntuję :)
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń